کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317840 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

DirectX 12 از ویندوز 7 پشتیبانی نخواهد کرد

مسئول بخش علوم بازی‌های ویدیویی شرکت AMD، در نشست PDXLAN خبر داد مایکروسافت قصد ندارد رابط برنامه‌نویسی نرم‌افزار DirectX 12 را برای ویندوز ۷ عرضه کند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ ریچارد هودی، که مسئولیت بخش علوم بازی‌های ویدیویی شرکت AMD را در اختیار دارد، در اظهارات خود درباره‌ی ویندوز و دایرکت‌ایکس ۱۲ این چنین گفت:

ویندوز ۷ در حال حاضر پرطرفدارترین سیستم عامل بین کاربران مایکروسافت است. در واقع می‌شود گفت ۵۲ درصد کاربران ویندوزی از ویندوز ۷ استفاده می‌کنند و این آمار رو به افزایش است. این سیستم عامل بسیار محبوب و پرکاربرد است، اما یک مورد را باید به این دست کاربران اعلام کنیم. DX12 از ویندوز 7 پشتیبانی نخواهد کرد.

بخش نظرسنجی و پژوهش سخت‌افزاری شبکه‌ی استیم، در گزارش ماه اکتبر سال ۲۰۱۴ خود، گفته‌های ریچارد هودی را تا حد زیادی تایید می‌کند. ۴۷.۸ درصد کاربران از نسخه‌ی ۶۴ بیتی ویندوز ۷ استفاده می‌کنند و ۲۱.۴ درصد باقی هم از نسخه‌ی ۶۴ بیتی ویندوز ۸.۱ بهره می‌برند.

DX

تصمیمات جدید مایکروسافت به طور حتم در راستای آماده‌سازی کاربران برای استقبال و استفاده از ویندوز ۱۰ خواهد بود. هدف قرار دادن قشر بزرگی از کاربران ویندوزی با محدود کردن استفاده از نسخه‌ی جدید دایرکت ایکس، حداقل می‌تواند قشر گیمرهای حرفه‌ای را به سمت ویندوز ۸ یا ۱۰ بکشاند و ظاهرا مایکروسافت هیچ ترسی از گام برداشتن در این مسیر ندارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23635 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/08/25 تعداد مشاهده: 2191
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

حسام 1393/08/25 10:56
ایشون حرفشونو پس گرفتن و گفتن اشتباه کردن . DirectX 12 بر روی ویندوز 7 کار میکنه.